20160831 Av Poang
NIEUWS

Vier met ons mee en win deze iconische fauteuil!

Op 3 september bouwen IKEA en Design Museum Gent samen een feestje.

40 jaar terug ontwierp de Japanse designer Noboru Nakamura ‘POEM’, nu bij het grote publiek bekend als ‘POÄNG’ en de best verkopende fauteuil van de Zweedse meubelgigant. Dat mag gevierd worden.

De tijd heeft duidelijk uitgewezen hoe duurzaam de vormgeving van’ POÄNG’ is. Het frame is gemaakt uit vele lagen gebogen hout en draagt moeiteloos wie erin gaat zitten. Kom het op 3 september bij ons uitproberen!

Wil je een exemplaar in de wacht slepen. Kom dan deze zaterdag naar Design Museum Gent, neem plaats in de fauteuil en laat je op een ludieke en onverwachte manier fotograferen. Pen een verjaardagwens neer voor ‘POÄNG’ en klaar ben je. De rest laten we over aan een professionele jury!

Kom dus op zaterdag 3 september van 10:30 tot 17:30 naar het museum, de zetel staat klaar!

20160831 Av Poang 2