Hello Robot SHOP 025
NIEUWS

Robot take-over in de museumshop

Wie thuis een kleine robotfan heeft rondlopen, vindt het ideale cadeau in de shop van Design Museum Gent. De shop is namelijk van kop tot teen robotical.

Voor de tentoonstelling Hello, Robot. Design tussen mens en machine kreeg onze museumshop een totale make-over. Retro robots, bouwpakketten, boeken en posters: het gamma van de shop is voor iedereen met een ijzeren of gouden hart. Perfect voor de schoen van Sinterklaas of onder de kerstboom. Naast de robotproducten, heeft de shop ook een ruim aanbod aan boeken over design, tentoonstellingscatalogi, postkaarten en hebbedingen. Ook een cadeaubon of cadeauticket behoren tot de mogelijkheden.

Hello, Robot.

Tot 15 april 2018 toont Design Museum Gent hoe mens en machine steeds dichter bij elkaar komen. Zullen robots ons werk overnemen? Hoe hard wil je zelf afhangen van technologie? Wil je dat robots zorgen voor je (klein)kinderen? Vertrouw je robots? Duik in de discussie met ruim 200 interactieve installaties, gadgets uit de popcultuur, designprototypes, industriële robots en alledaagse 'wearables’.